luni, 23 martie 2009

Fabrica de hoti

Bucurestiul este plin de hoti. Hoti de buzunare,hoti de masini,hoti de apartamente.Sunt hoti si hoti. E un fel de job care merge pe anumite criterii de selectie.Ma gandesc chiar, ca inainte sa urce in ierarhie,trec printr-un fel de interviu cu probla eliminatorie. Nu oricine poate sa fie hot. Dar odata ce ai ales acest drum,trebuie sa evoluezi.

Si evolutia are loc in stil piramidal,si cand spun asta ma gandesc la piramida nevoilor a lui Maslow. Acum vine intrebarea mea. Cand acesti profanatori ajung pe treapta a-3a a piramidei,exista ceva care ii determina sa se indrepte spre pozitia a4-a?Sau poate ca raman cuminti pe locul 3? Nu de alta dar nu-mi imaginez ca astfel de oameni se asteapta sa primeasca alta recunoastere in afara de cea cuvenita.Sau poate ca insasi aceasta recunoastere le confera acel autorespect de care au nevoie ca sa inainteze?

In fine,sa nu ma abat de la drum,facand acum pe psiholoaga umanista.Ce ma face pe mine sa abordez acest subiect?Simplu.Evident,am fost furata. Si nu dauna este cea care imi face probleme,pentru ca este atat de mica incat nu are sens sa ma gandesc la ce am pierdut. Dar nu pot sa nu ma intreb,de ce nu m-au furat mai mult? Ca aveau din abundenta ce sa fure.Nu stiu exact cum au reusit sa patrunda in masina,pot doar sa presupun ca am uitat o usa deschisa,cert este ca singurul lucru pe care mi l-au luat a fost presul de la scaunul din dreapta.De ce? Oare pentru ca era mai murdar?Oare pentru ca cd player-ul era prea sofisticat pentru gusturile lor? Oare nici macar husele nu erau atat de importante?

Ma simt de-a dreptul jignita. Le multumesc totusi ca nu m-au bagat in datorii,dar cu toate acestea,doar un pres?Este strigator la cer.Oare exista hoti moralisti?Oare s-a gandit ca doar de atat are nevoie,si nu are sens sa exagereze? Pentru numele lui Dumnezeu,oare a fost o proba de foc in cariera viitore?Oare targetul lui pe ziua de azi a fost "un pres spalat la masina,cu care poti doar sa te stergi la nas?".In acest caz felicitarile mele,data viitoare voi lasa usile deschise larg,sa ma scape si de celelalte lucruri inutile.Vroiam demult sa le schimb,dar nu avem inca o motivatie solida.

Bucurestiul este plin de hoti.Hoti de buzunare,hoti de masini,hoti de apartamente.Sunt si hoti care te scapa de lucruri inutile...cum sunt hotii de inimi sau de presuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu